توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی آینده سلام منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در آینده تغییراتی در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه اینترنتی آینده سلام ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.

 

رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی آینده سلام برای حریم شخصی‌ افراد احترام قائل است. بدین منظور اطلاعاتی‌ که از کاربران برای ثبت نام دریافت میشود به هیچ عنوان در اختیار شخص یا سازمانی قرار نخواهد گرفت و کاملا محرمانه است. مسئولیت حفظ و نگهداری رمز عبور به عهده کاربر می‌باشد، لذا از در اختیار گذاشتن رمز عبور خود به افراد دیگر خودداری کنید.

 

نمایندگی

فروشگاه اینترنتی آینده سلام هم اکنون هیچ فروشگاهی ندارد، خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی آینده سلام اطلاع دهید.

 

ارسال کالا

ارسال کالا مطابق شرایط اموجود در سایت که توسط مشتری انتخاب می شود انجام خواهد شد.

 

عودت کالا

چنانچه بعد از ثبت سفارش از خرید خود منصرف شده اید و یا نیاز به تغییر در سفارش دارید میتوانید تا پیش از ارسال کالا درخواست خود را به واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی آینده سلام از طریق شماره تلفن 45368198-031 و 04136291639 اطلاع دهید.

اگر در هنگام تحویل از کالاهای دریافتی خود ناراضی بودید، می توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی آینده سلام اطلاع دهید. پس از تایید نهایی توسط کارشناسان مطابق آیین نامه مرجوعی، در صورت احراز شرایط، کالای مذکور مرجوع خواهد شد.

 

به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد:

موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی آینده سلام اطلاع داده شود.

در صورت احراز همه شرایط مرجوعی نهایتا تا روز بعد از در یافت سفارش امکان ارایه خواست مرجوعی وجود دارد. برای کالاهای یخچالی و فاسدشدنی این محدودیت در لحظه دریافت سفارش است.

در خصوص کالاهایی مانند گوشت و مرغ برچسب روی کالا نیز باید حتما وجود داشته باشد.

در خصوص کالاهای آرایشی و بهداشتی (مراقبت پوست و مو) حتما قبل از خرید نسبت به دریافت مشاوره اقدام نمایید. این کالاها با توجه به ماهیت بهداشتی قابلیت مرجوعی ندارند.

اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل به نماینده فروشگاه اینترنتی آینده سلام را داشته باشد.

در صورتی که دلیل مرجوعی غیر قابل قبول باشد هزینه حمل نقل بر عهده مشتری می باشد.

 

مراحل مرجوع نمودن کالا

  • ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی آینده سلام با شماره تماس 45368198-031 و 04136291639
  • بررسی درخواست توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی آینده سلام جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
  • تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
  • تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان فروشگاه اینترنتی آینده سلام و بازگشت به انبار
  • بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی آینده سلام با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
  • در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری در فروشگاه اینترنتی آینده سلام باز گردانده می شود، در صورت تمایل مشتری به دریافت وجه در روزهای دوشنبه و پنج شنبه وجه برای مشتری واریز می گردد.

 

ارتباطات

هرگونه اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام از جمله شماره‌ی تماس و پست الکترونیکی در اختیار ما در فروشگاه اینترنتی آینده سلام قرار می‌دهید، تنها اطلاعات رسمی و مورد تایید مشتری و هم‌چنین راه‌های ارتباطی ما و شما، جهت پاسخگویی و ارائه‌ی اطلاعیه‎‌ها به شما عزیزان خواهد بود. 

 

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه اینترنتی آینده سلام هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال درباره حقوق کاربران میتوانید با شماره تلفن واحد پشتیبانی؛ مدیریت و یا پست الکترونیک ارتباط برقرار کنید.

تلفن: 45368198-031 و 04136291639

 پست الکترونیکی :info@ayandesalam.ir

نشانی: اصفهان، شاهین شهر، خیابان دکتر حسابی، مجتمع اداری الماس، واحد21